vrijdag 13 april 2012

Vandaag samen met Emma knutselen

Emma en ik hebben samen geruild.
Ik kreeg van haar een zak blaadjes,piepschuimballetjes, uiltje,heksenbordje,krijtbord (die ga ik pimpen) en gebreide kussentje.
Ik wil de trapnaaimachine van Emma die ik voor toekomstige project a maken.
Ik maak voor haar een set beitels en hamer,verfkwasten, speelgoed en houten tafel (die ik niet nodig heb)
Zij wilt graag hebben voor haar project van Gepetto en Pinokkio.
(foto van mijn knutsel was ik vergeten te maken en heb van Emma gepikt, mag wel hoor!)

Dus een goeie ruil!!


Daarna begonnen we de franse stoeltje uit boek van Lea Frisioni.
We hebben beetje anders bijgemaakt.
Passen en meten en weer passen en dan pas lijmen.




We hebben lekker gelunchd en even naar Westerpark met honden wandelen i.v.p. uitlaten met de hondenriemen.
Het was erg gezellig dat je hier bent geweest. Tot volgende keer!!

5 opmerkingen:

  1. was zeker erg gezellig en ja hoor je mag de foto pikken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lisette you have done an awesome job with the chairs, I love hem.Rosanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Lisette, wat gezellig dat je een vriendin hebt om samen mee te knutselen. Dat lijkt mij zo af en toe ook wel wat: je kunt veel van elkaar leren, lijkt me. Je stoeltje ziet er erg mooi uit; mooi boek hè dat van Lea? Goeie ruil gemaakt met Emma, knutselspulletjes kan ik ook altijd gebruiken.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen