vrijdag 4 oktober 2013

Cadeau van Dickensproject ontvangen

Beste poppenhuisvrienden,

Ik ben vandaag heel erg blij!!
Mijn prijs is eindelijk gekomen.Ik heb een engels orangerie huisje uit Engeland mogen bestellen.
En........................ vandaag kwam de post het brengen.
Vanaf nú wil ik nergens meer over praten of schrijven.Voor mij is het nu goed zo.
Ik wil iedereen bedanken die mij gesteund heeft met lieve en bemoedigende briefjes.
Ik wil dit hoofdstuk nu afsluiten.



Hartelijke groeten,Lisette te Lindert-Breedveld

11 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat je eindelijk je prijs hebt ontvangen Lisette. Ik wens je er veel plezier mee.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten van je huis Lisette.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serre, daar ga je vast weer iets heel moois van maken!
    Groetjes Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bellissimo progetto. Aspetto di vedere i progressi.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn hoor .
    het ziet er leuk uit ,ben benieuwd naar foto`s
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het nu geregeld is Lisette, veel plezier met je conservatory!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Lisette, wat heerlijk dat je je prijs alsnog hebt ontvangen, heel veel plezier ermee en we zullen vast nog wel zien wat je er voor moois van gaat maken.....jouw werk kennende ;)!
    Fijn weekend! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het alsnog is goed gekomen. Ik volg graag de vooruitgang van ongetwijfeld weer een prachtig project.
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn Lisette ,dat het eindelijk is opgelost.
    gr.Emma

    BeantwoordenVerwijderen